19-11-2020 10:00 - 20-11-2020 13:00
Online

IX Konferencja PACTT

IX edycja wydarzenia odbędzie się w odmiennej od dotychczasowych formie, dostosowanej do okoliczności i wymogów związanych z pandemią Covid-19
Pozostało do rozpoczęcia wydarzenia

Regulamin IX Ogólnopolskiej Konferencji

Porozumienia Akademickich Centrów Transferu Technologii (PACTT)  

 

 

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Organizatorem IX Ogólnopolskiej Konferencji Porozumienia Akademickich Centrów Transferu Technologii, dalej zwanej Konferencją jest Porozumienie Akademickich Centrów Transferu Technologii i Uniwersytet Łódzki (UŁ). Porozumienie Akademickich Centrów Transferu Technologii i Uniwersytet Łódzki (UŁ) dalej jest zwany „Organizatorem”. Konferencja jest zorganizowana online.
  2. Konferencja odbędzie się w dniach 19-20 listopada 2020 r. i będzie prowadzona on-line przy wykorzystaniu narzędzia Zoom. Językiem Konferencji jest język polski. Konferencja będzie transmitowana na żywo na stronie internetowej konferencja.pactt.pl/transmisja.
  3. Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji i obowiązują wszystkich Uczestników.
  4. Przesłanie do Organizatora zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji jest równoznaczne z zaakceptowaniem przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w programie i Regulaminie Konferencji oraz prawo do zmiany terminu Konferencji lub jej odwołania.
  6. W przypadku odwołania Konferencji Organizator zobowiązuje się powiadomić o tym fakcie zarejestrowanych Uczestników pocztą elektroniczną najpóźniej na 2 dni przed planowaną datą rozpoczęcia Konferencji.

 

 

II WARUNKI UCZESTNICTWA

 

  1. Uczestnikiem Konferencji może być pełnoletnia osoba fizyczna, w szczególności pracownik członka zrzeszenia Porozumienie Akademickich Centrów Transferu Technologii (PACTT), przedstawiciele Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej, która spełni łącznie wszystkie warunki określone w pkt 2 poniżej.
  2. Warunkiem uzyskania statusu Uczestnika Konferencji jest łączne spełnienie poniższych warunków:
  • zgłoszenie uczestnictwa za pośrednictwem elektronicznego formularza rejestracyjnego, którego adres został udostępniony na stronie internetowej: konferencja.pactt.pl poprzez kliknięcie na aplet „zgłoś udział” lub „zostań uczestnikiem”;
  • otrzymanie od Organizatora wiadomości przesłanej pocztą elektroniczną z potwierdzeniem rejestracji. W przypadku braku informacji potwierdzającej rejestrację w ciągu 24 godzin od momentu rejestracji należy skontaktować się z Organizatorem wysyłając wiadomość na poprzez przesłanie stosownej informacji za pomocą formularza na stronie internetowej: http://konferencja.pactt.pl/kontakt  
  1. Wyróżnia się dwie formy uczestnictwa w Konferencji:
  • udział bierny – Uczestnik, który spełnił łącznie wszystkie warunki uczestnictwa z pkt. 2 powyżej. W ramach udziału biernego Uczestnikowi przysługuje udział w Konferencji.
  • udział czynny – Uczestnik, który został zaproszony przez Organizatora do przedstawienia referatu lub udziału w panelu dyskusyjnym oraz członkowie Rady PACTT.

III ZASADY KONFERENCJI

 

  1. Termin rejestracji online uczestnictwa w Konferencji upływa w dniu 18.11.2020 r. Po tym terminie rejestracja online będzie niedostępna, chyba że Organizator przedłuży termin rejestracji. Organizator zastrzega sobie możliwość odmowy rejestracji w razie wyczerpania limitu Uczestników Konferencji.
  2. Organizator ustala program Konferencji oraz ma prawo dokonywania w nim zmian, również w dniu Konferencji, w tym ma prawo do zmian rozkładu czasowego i kolejności wystąpień.
  3. Organizator nie odpowiada za problemy techniczne lub organizacyjne Uczestników związane z udziałem w Konferencji wynikające z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności za funkcjonowanie łącz internetowych po stronie Uczestników.
  4. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie przedstawione przez niego w czasie Konferencji materiały i informacje. Uczestnik zobowiązany jest zapewnić, aby wszelkie wypowiedzi i prezentacje przedstawione przez niego podczas Konferencji nie naruszały przepisów prawa, ani praw lub dóbr osobistych osób trzecich.
  5. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu, zasad społecznych, instrukcji oraz poleceń organizacyjno-technicznych Organizatora.
  6. Uczestnik w celu wzięcia udziału w Konferencji musi dysponować komputerem, smartfonem lub tabletem z podłączeniem do Internetu, wbudowanym lub zewnętrznym mikrofonem, opcjonalnie kamerą internetową. Organizator zaleca następujące rozwiązania sprzętowe w celu udziału w Konferencji:
  7. wymagania dotyczące Uczestników czynnych – zalecane słuchawki z mikrofonem (a nie mikrofon wbudowany w laptop) Internet optymalnie min. 20/20 Mbps, Ethernet (przewodowy); Organizator zwraca uwagę, że połączenie Wi-Fi jest mniej stabilne i jakość dźwięku jest gorsza;
  8. wymagania dotyczące Uczestników biernych – Internet optymalnie min. 20/20 Mbps. Dopuszczalne minimum to 10/10 Mbps.
  9. Organizator zapewnia Uczestnikom pomoc techniczną w trakcie Konferencji za pośrednictwem formularza na stronie internetowej: http://konferencja.pactt.pl/kontakt  .
  10. Najpóźniej 24 godziny przed rozpoczęciem Konferencji na adres poczty elektronicznej podany przez Uczestnika zostanie przesłane Uczestnikowi zaproszenie do uczestnictwa zawierające link do Konferencji.
  11. Uczestnik jest obowiązany do oznaczenia swojego udziału w Konferencji poprzez podanie pełnego imienia i nazwiska. Uczestnik obowiązany jest do podania prawdziwych, identyfikujących go danych osobowych.
  12. Uczestnik zobowiązuje się do nieprzekazywania linku umożliwiającego udział w Konferencji osobom niezarejestrowanym jako Uczestnicy.
  13. Uczestnik czynny wypowiada się w trakcie trwania Konferencji w wyznaczonym mu czasie oraz ma prawo brać udział w dyskusji moderowanej przez Organizatora. Uczestnik bierny ma prawo zadawać pytania prelegentom wyłącznie za pomocą czatu, może również poprosić za pomocą czatu o zabranie głosu w trakcie dyskusji. O udzieleniu Uczestnikowi biernemu głosu w trakcie dyskusji decyduje moderator wyznaczony przez Organizatora.

 

IV PŁATNOŚCI

 

Udział w Konferencji jest bezpłatny.

 

V REZYGNACJA Z UDZIAŁU W KONFERENCJI

 

Rezygnacja przez Uczestnika z udziału w Konferencji może nastąpić wyłącznie poprzez przesłanie stosownej informacji za pomocą formularza na stronie internetowej:  http://konferencja.pactt.pl/kontakt

VI WIZERUNEK

 

  1. Włączając kamerę w swoim urządzeniu i/lub mikrofon podczas Konferencji, Uczestnik wyraża poprzez to działanie zgodę na nieodpłatne rozpowszechnianie jego wizerunku i głosu przez Organizatora w związku z przeprowadzaną Konferencją.
  2. Uczestnicy bierni, którzy nie chcą, aby ich wizerunek i/lub głos były rozpowszechniane podczas trwania Konferencji są zobowiązani do wyłączenia kamery i/lub mikrofonu na swoim urządzeniu. Uczestnicy bierni, którzy zdecydują się na wyłączenie kamery/mikrofonu mogą kierować pytania do prelegentów podczas Konferencji lub wypowiadać się za pośrednictwem czatu.
  3. Uczestnik czynny wyraża zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Łódzki, z siedzibą przy ul. Narutowicza 68 90-136 Łódź, jego danych osobowych polegające na utrwalaniu i nieodpłatnym upublicznianiu wizerunku i wypowiedzi utrwalonych w trakcie Konferencji, w tym oznaczaniu wypowiedzi jego imieniem i nazwiskiem, oraz umieszczeniu nagrań wypowiedzi na stronach internetowych i portalach społecznościowych Uniwersytetu Łódzkiego w celach promocyjnych, edukacyjnych oraz popularyzujących naukę.
  4. Uczestnik Konferencji udziela na rzecz Uniwersytetu Łódzkiego niewyłącznej i nieodpłatnej licencji na korzystanie z jego wypowiedzi utrwalonych w trakcie Konferencji, w tym oznaczaniu wypowiedzi jego imieniem i nazwiskiem, na następujących polach eksploatacji:
  • w zakresie utrwalania i zwielokrotniania – wytwarzania, zapisu wszelkimi technikami egzemplarzy, w tym w szczególności: techniką zapisu magnetycznego, światłoczułą, audiowizualną, cyfrową, optyczną, komputerową niezależnie od formatu i nośnika, rozmiaru, formy i techniki;
  • w zakresie rozpowszechniania – publiczne wyświetlenie, odtworzenie, a także publiczne udostępnienie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym w sieci internetowej i innych sieciach teleinformatycznych, multimedialnych i komputerowych, w szczególności w serwisie internetowym Uniwersytetu Łódzkiego.

W związku z udzieleniem licencji - Uczestnik zapewnia, że korzystanie z jego wypowiedzi w przedstawionym zakresie nie będzie naruszać niczyich praw, w szczególności praw własności intelektualnej, oraz nie wymaga uzyskania jakiegokolwiek zezwolenia od osoby trzeciej.

 

 

 

VII OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwanego „rozporządzeniem RODO”) informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Łódzki z siedzibą w Łodzi, ul.  Narutowicza 68, 90-136 Łódź.
  2. W każdym przypadku Pan/Pani może skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: na wyżej wskazany adres korespondencyjny z dopiskiem: Inspektor Ochrony Danych UŁ lub e-mailowo pod adresem poczty elektronicznej: iod@uni.lodz.pl;
  3. Dane osobowe obejmujące: imię (imiona) i nazwisko, adres e-mail, tytuł naukowy, afiliacja będą przetwarzane w następujących celach:
  • rejestracji uczestnictwa oraz organizacji i przeprowadzenia IX Ogólnopolskiej Konferencji Porozumienia Akademickich Centrów Transferu Technologii (w tym transmisji bezpośredniej Konferencji na stronie internetowej konferencja.pactt.pl organizowanej w dniach 19-20 listopada 2020 r. przez Porozumienie Akademickich Centrów Transferu Technologii i Uniwersytet Łódzki (UŁ) przy wykorzystaniu narzędzia Zoom;
  • komunikowania się z Uczestnikami w sprawach związanych z Konferencją, udokumentowania jej przebiegu, w tym m.in. sporządzenia listy Uczestników.
  1. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
  • 6 ust. 1 lit e) rozporządzenia RODO w związku z art. 2 i 11 ustawy z 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (gdyż jest to niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi w związku z misją systemu szkolnictwa wyższego i nauki w zakresie kształcenia, działalności naukowej, kształtowania postaw obywatelskich, a także uczestnictwa w rozwoju społecznym oraz tworzeniu gospodarki opartej na innowacjach);
  • 6 ust. 1 lit. b) rozporządzenia RODO (ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotycząprzed zawarciem umowy);
  • 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia RODO (w związku z wymogami przepisów prawa oraz aktów prawa wewnętrznego obowiązującego w UŁ);
  • 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia RODO na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  1. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody.
  2. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotowi realizującemu Konferencję oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie właściwych przepisów prawa oraz stosownych umów zawartych z Uniwersytetem Łódzkim.
  3. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa w pkt 3 powyżej przez okres przechowywania dokumentacji finansowo-księgowej Konferencji przez Uniwersytet Łódzki. W sytuacjach przewidzianych w przepisach prawa dane osobowe mogą być też przetwarzane w okresie niezbędnym do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń. W przypadku wyrażenia zgody na wykorzystanie wizerunku lub otrzymywanie informacji dane osobowe będą przechowywane do wycofania zgody.
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo:
  • dostępu do treści swoich danych,
  • do sprostowania swoich danych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
  • do usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
  • do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
  • do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2;
  1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji celów, o których mowa w pkt 3 powyżej.

 

 

VIII POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Konferencji będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 05.11. 2020 roku.